ASTAGHFIRULLAH!! Dengan Rendah Hati Mohon Sebarkan. Kelakuan Remaja Yang Mengundang Kemurkaan Allah SWT Kepada Manusia.. Mereka melakukan Ini di Tempat Umum..

ADSENSE Link Ads 200 x 90
ADSENSE 336 x 280


pacrn di tmpat umm srt trbka hngg p3lkan kyak gtu.... tpi it yg pkai tas lgi ap y? apkh sdang mnlti klakuan remaja Masa kini.




Beginilah hidup remaja kini kalau tak lagi ada perhatian orang tua, yangsewajibnya usia remaja adalah masa menuntut ilmu pendidikan agama serta ilmu duniawi, tp kini malah sebaliknya.Usia remaja dikegunaaankan untuk pacaran, serta mengumbar n4fsu durjana, bagaimana







tidak,,,,, para remaja kini tak lagi menjaga etika serta kesopanan dalam kehidupan sehari-harinya. contoh semacam yang telihat pada foto di atas adalah bukti nyata kalau dunia kini adalah petanda akhir zaman. renungkanlah wahai para orang tua yang mempunyai anak untuk semakin dibimbing ke arah yang lebih baik. 




Demikianlah ulasan pendek mengenai Mohon Sebarkan!!!!! Kelakuan Remaja Yang Mengajak Kemurkaan Allah SWT Terhadap Manusia, semoga berguna untuk pembaca.
ADSENSE 336 x 280 dan ADSENSE Link Ads 200 x 90