Bunda, Jangan Pernah Lakukan 2 Hal Ini Agar Anak Anda Tidak Diganggu Jin Ummu Shibyan

ADSENSE Link Ads 200 x 90
ADSENSE 336 x 280
Mngkn ad yng smpat mndngar nma Umm Shbyn alas pn tdak sbelm in, Umm Shbyan in mrpkn kaum j dri jntna prempuan yang suka mengganggu bayi dan kanak yang berumur tidak lebih dari 2 tahun dan wanita mengandung, karena itulah kanak kanak yang baru lahir butuh di azankan terlebih dahulu supaya bayi itu tidak di ikuti oleh jin ini.Apa kerja jin Ummu Shibyan?
Krj drnya tdak lin dn tdak bkan ilah Mnggnggu byi yg bru dlhrkan dn knak-knak basny tdak lbih dri 2 tahn dn wnita yng mngandung.




Jin Ummu Shibyan mempunyai muka yang mengerikan dengan mata yang besar dan berlangsung di dinding semacam cicak,Ummu Shibyan juga boleh mengikat rahim wanita dan membunuh bayi yang tetap dalam kandungan.

Semacam yang di ceritakan dalam kisah “Jin Ummu Shibyan Dengan Nabi Sulaiman” Terkejut tatkala nabi Sulaiman A.S menontonnya jadi beliau bersujud terhadap Alloh S.W.T ( dalam riwayat yg lain beliau sujud sambil membaca Subbuhun Quddusun Robbuna Wa Robbul Malaikati Warruhi 3x ), Kemudian beliau membawa kepala dari sujudnya lalu mengatakan “ Wahai engkau wanita tidak sempat aku menonton mahluq yang paling kurang baik darimu dan tidak ada mahluq yang lebih kurang baik darimu, Siapa namamu ? Dan bagaimana keberadaanmu ?”, Maka mengatakanlah dia, “ Hammah Binti Hammah ( Anak perempuan dari Iblis ) Adapun julukanku merupakan “Ummu Shibyan”, dan aku bertempat tinggal di udara antara langit dan bumiDan jin ini pun mengatakan ia dapat memasuki dalam rahim orang perempuan dan mengikat rahimnya dan menyumbat dengan tujuan supaya kaum itu tidak mengandung.

Diceritakan juga jin ini masuk ke dalam perut orang perempuan yang hamil, di waktu janin di dalam kandungannya sedang membesar jin ini bakal menendanggnya, maka berlakulah keguguran dan jadilah rahimnya kosong semua.

Tnda-tnda byi trkna gnggan jn Umm Shbyn :
Mengigau sambil mengatip gigi berulang kali.
Bayi menangis melalak (matanya terbeliak memandang ke atas / aspek tertentu)
Kanak-kanak berlangsung yang jatuh seolah-olah ditolak
Demam panas hanya selepas Asar hingga sebelum Subuh

Kesan dari gangguan di atas bakal mengdampakkan :
Sawan Tangis
Autisme (Over Hiperaktif)
Nakal bagian Gaban
Terencat akal
Pelbagai kompilasi otak.

Tnd tnd wnita mngndung trkna gnggan jn Ummu Shbyan :
Rasa sesak dada khususnyanya selepas waktu asar, yang mungkin berlarutan hingga tengah malam.
Kusut fikiran.
Sakit di tersanjungn tulang-tulang belakang.
Mengigau ketika tidur.
Bermimpi dengan mimpi yang menakutkan.

Cara Elak Gangguan Ummu Shibyan :
1. Tutup Pintu dan tingkap Rumah Waktu Maghrib
2. jangan angkat alias masukkan baju yang telah bermalam diluar rumah (jemuran tidak kering)

Kedh rwtan pda byi : Tarpkan ank, jngn barkn mtanya mnntn ke arh it, bca ayt Qrsi dn 3 Qul emdan tip k ubn-ubunnya hingga berhenti menangis.. halaulah dengan bahasa dan bahasa masing masing semacam contoh ( Wahai Ummu Shibyan pergilah kau keluar dari rumahku dan jangan ganggu anak anakku) InsyaAllah Ummu Shibyan bakal pergi.

Kedh rwtan pda wnita mngndng : Bcakn doa-doa mnghndr syitan trglong da mnghndar shir smcam (surah al-Fatihah, ayat al-Kursi, surah al-Baqarah, surah Ali-Imran dan surah al-Mu’awwizat ) pada satu sudu madu orisinil dan kurma untuk dimakan setiap hari sebelum sarapan.

Boleh juga di bacakan doa doa pada minyak zaitun untuk di sapukan dibagian dada dahi dan tulang belikat sebelum tidur.

Sumber : kajian-ukhuwah.blogspot.co.id
ADSENSE 336 x 280 dan ADSENSE Link Ads 200 x 90