MENAKUTKANN.!!! INI KISAH MAYAT ISTERI P3NZ1N4 DIPENUHI LINTAHKISAH BENAR SILAHKAN SHARE KE TEMAN MU!!

ADSENSE Link Ads 200 x 90
ADSENSE 336 x 280
MAYT ISTRI P3NZN4 DIENHI LNTAH-KSAH BNAR |crta azb ssorng istri yg skai brzin3 (s3x) dngn llki lin, crta in dambl dari cerita benar yang dikisahkan pada penulis oleh Bomoh Pakar Rawatan Sakit Cinta, En.Idris Zakaria yang sekarang menetap di Kampung Tasik Berangan, Pasir Mas, Kelantan.




 Sekarang beliau bergiat cergas berikhtiar mengubati perpersoalanan rumah tangga dan perpersoalanan cinta tidak kesampaian, mendapatkan cerita ini dari kes-kes yang telah diadukan kepadanya. Mudah-mudahan kami mendapatkan faedah dan pengajaran darinya.

Dalam saya menjaga seseorang pesakit, saya telah dikhabarkan satu cerita tragis mengenai seseorang isteri curang. Jmlah istri pda Hsin mshlh jlta mskpun tlah brnak pnak. Beliau pintar bergaya, bertudung litup, berkulit putih dan memiliki bentuk tubuh yang luar biasa. 

Jamilah mendapatkan sumber kewangan lewat tutorial berniaga kecil-kecilan iaitu dengan jual beras seludup dari Thailand untuk membantu suami yang saat itu cuma seseorang petani di kampung.

Saat itu aktivitas penyeludupan beras tidak dikawal oleh kerajaan semacam sekarang sehingga ramai berbagai wanita melibatkan diri dengan berniaga beras seludup dari Thailand. Pendapatan hasil penjualan beras seludup tidak seberapa cuma bisa menyimpan hidup sepanjang hari sahaja. Terang En. Idris.Suami Jamilah Husin berumur 50an (bukanlah nama sebenar) merestui pekerjaan isterinya itu. Hsin jga trksan tdak slnch istriny, bliau brjwa lmbt dn mnrut ap shja kta istrny tnp ad tdak sdkt bnthn. Makin lama manfaat Husin sebagai ketua keluarga makin sirna dek ketidaktegasan dianya pada Jamilah yang makin leluasa kesana ke mari.

Husin baik dan jujur orangnya dan sedikit perangai. Jamilah keluar masuk tempat tinggal dan perbuat pekerjaan terkadang pulang melewati malam bahkan juga juga sempat tidak pulang untuk satu hari dua tidak sehingga perpersoalanan pada Husin. Husin yakin akan apa yang Jamilah kerjakan untuk mencari wang dan membela hidup keluarganya.

Ramai wanita kurang lebihan kampung Jamilah perbuat pekerjaan jual beras seludup namun ianya sekedar hanya bisa menyara kehidupan ala kandungan sahaja. Berbeza dengan Jamilah yang menunjukan sedikit elegan dengan gelang dan rantai emas yang tidak sedikit pada badannya. 

Ramai orang mempertikai akan keunggulan Jamilah menunjukan elegan sebegitu. Sehingga ada sebagian orang yang mengharapkan tahu bagaimana dirinya bekerja, sedang ramai juga yang perbuat pekerjaan sama namun tidak semewah Jamilah.

Sejak itu tidak sedikit mata yang mengintip tiap-tiap gerakan Jamilah tanpa ada disedarinya. Pda awl mlany rhsia Jmlah trbngkr sat phak Imgrsen Thiland bkin kntrl di smpdan shngg trtngkp sbgian org yg cba mnyldp msuk bras dri Thiland trglnglh Jmlah dthan sma saat it.

Namun setelah sebagian jam lalu terkesan Jamilah dilepaskan oleh seseorang pegawai kastam Thailand dengan muka yang senyum dan beras seludupnya juga selamat dibawa balik ke Malaysia. Sbgian org lin yg mnyldup msuk bras sngt trpksa byar dnda dn bras sngt trpksa drmps Skap tdak bhaia hti rakan-rakan penyeludup lain mula membuak-buak kenapa Jamilah lepas sedang mereka terima hidup demikian sebaliknya. 

Jadi siasatan di buat oleh sebagian orang yg tidak bahagia hati sehubungan. Sehingga disuatu hari mereka mendapatkan tahu rupa-rupanya Jamilah telah memberi rasuah dengan Pegawai Kastam Thailand sehubungan dengan meniduri dianya.
Jadi rasuah itu bukanlah sekali dua bahkan juga telah tidak sedikit kali berlaku setiap saat tidak bisa membolosi diri ditahan Kastam Thailand di sempadan. Slang brbgai sat bsa lgi kbar mmbri tau Jmlah jga bkin prnagan smblan sat ad di Thiland. Rpa-rpany Jamilah memperdagangkan badannya sebagai pelacur dengan lelaki Thailand. Sehingga bisa saja Jamilah bisa beli emas
ADSENSE 336 x 280 dan ADSENSE Link Ads 200 x 90